Subject: Pirita silla massipiirangu 30 t kehtestamise vajadus - liiklusskeemi kooskõlastamine
From: Kristjan Üksvärav <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "TTA" <[email-masked]>, "Merje Kasmann-Lepp" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 10:18:21 +0300

Tere

Tallinna Transpordiamet pöördub Transpordiameti ja Viimsi Vallavalitsuse
poole seoses Tallinna linna haldusterritooriumil asuva Pirita sillaga.
Täpsemalt on Tallinna Transpordiametil plaanis kehtestada Pirita sillal
massipiirang 30 t. Sellega seoses on tekkinud vajadus paigaldada
eelhoiatavad liiklusmärgid Viimsi valla haldusterritooriumile, et
ringristmikult suunata üle 30 t sõidukid tagasi. Probleem on selles, et
Tallinna linna haldusterritooriumil ei ole rohkem selliseid kohti, kus
oleks võimalik suurema sõidukiga tagasi pöörata. Randvere (Tallinn) ja
Kloostrimetsa tee ei ole raskeveoki liikluseks sobilikud, mistõttu on neil
tänavatel ka vastavad massipiirangud kehtestatud. Sellega seonduvalt palub
Tallinna Transpordiamet täiendavalt ka veolubade menetlemisel arvestada,
et Pirita silda ei ole võimalik üle 30 t massiga sõidukitel kasutada.

Tallinna Transpordiamet esitab Transpordiametile ja Viimsi
Vallavalitsusele kooskõlastamiseks vastava liiklusskeemi.

Lugupidamisega

Kristjan Üksvärav

liikluse peaspetsialist

liikluskorralduse osakond

640 4900